Niinpä niin. Koin toissapäivänä hirveää kateutta, kun työkaveri kertoi laihtuneensa pari kiloa vuodenvaihteesta. Olenhan minäkin laihtunut pari kiloa vuodenvaihteesta. Työkaveri on sitä paitsi paljon minua hoikempi. Ja mitä se minun kiloihini vaikuttaa, minkä kokoinen joku muu on. Hän on hän ja minä olen minä. Sikäli tavoitetta on lähestytty, ettei uikkari ehkä kinnaa niin paljon, mutta kumpi on muuttunut enemmän, minä vai puku?

Unohdin tiistaina kokonaan kehonhuollon. Eipä se kilojeni kannalta iso menetys ole, mutta tunnin nautinnollisuuden takia vähän harmittaa. Salilla on ollut hyvä viikko, ja tuntuu että lihasta on saattanut vähän kehittyäkin.  Ehkä kannattaisi vielä satsata lisäproteiiniin? Tosin viimeksi kun lihaskuntoa harjoitin, ainut syömäni kuollut eläin oli kala, joten lisäprotskuille oli oikeaa käyttöä, mutta nyt syön lihaa kolmesti päivässä...

Viikkorapo:

ti: salitreeni
to: salitreeni
pe: uinti
la: kotisalitreeniä
su: lenkki, jos sää lauhtuu

Loppuviikolle suuria toiveita, katsotaan nyt :)