Hassu juttu, vaikka muistaakseni olen tammikuun syönyt selvästi vähemmän, vaaka ja keho eivät ole kanssani samaa mieltä. Pari viikkoa lukema on minusta ollut peräti 69 ja tänään oli palattu 68:an. Vai oliko se sittenkin 67? Kyllä muisti on lyhyt, pitää varmaan tarkistaa huomenaamulla, mutta kyllä olen aika vankasti 68:n kannalla.

Voihan se toki olla niinkin, että olen sitten kuitenkin syönyt enemmän kuin arvelen. Minulla on taipumus muistaa syöneeni terveellisesti "jo pitkään", vaikka jaksoa olisi kestänyt vain viikon. Luovuin myös lihaskuntoharjoittelusta joogan hyväksi, mutta juuri nyt ei huvita palatakaan, olen mieltynyt joogaan. Jooga antaa mukavan kehonkuvan ja saan tarkastella kiinteitä sisäreisiäni :) Käsiä lattiaan nojatessa näkymät eivät ole yhtä miellyttävät, mutta ei se haittaa. Sitä paitsi joogassa huomaa edistyksenkin mukavasti, että venytys onkin entistä helpompaa. Ehkä tässä voisi yrittää etsiä enemmän lihaksia kehittvämpiä joogaliikkeitä ja asanoita.