Hassu juttu tapahtui. Osallistuin keväällä mobiililaitteen hyvinvointisovelluksen testaamiseen. Alussa olinkin innostunut, mutta sitten tarmo lopahti. Joitain viikkoja myöhemmin luin sovelluksen päiväkirjamerkintöjäni. Olin kirjoittanut kohtaan "arvojeni mukainen teko", että haluaisin alkaa joogata päivittäin. Olin unohtanut koko päätöksen, mutta silti olin alkanut tehdä harjoituksia joka ilta :) Tällaisia piiloajatusia pitää kirjata siis ylös enemmänkin, jos teho on noin hyvä.

No, vietimme sitten taas tyypilliseen tapaamme monta viikkoa purjehtimassa, ja jooga sattuneesta syystä jäi väliin. Kun sieltä palasimme, hankkiuduin Om Yoga -koululle ja sain kolmen viikon kortin käyttööni. Tottahan korttia sitten piti käytelläkin. Sattui vielä niin hieno sauma, että ensimmäisen viikon olin vielä kesälomalla, toisen viikon lapset olivat mummolassa ja viimeiselläkin viikolla toinen oli papalla. Om Yoga -koululla on todella hieno tunnelma, ja energia virtaa harjoituksessa ihan eri tavalla kuin kotona. Käyn integral hatha -joogassa, joka on mukavan lempeää, ja välillä kundaliinijoogassa, joka on - omanlaistaan, ja loppulaulu on ihana! Hot joogaakin kokeilin, mutta se ei ole minun juttuni. Yksi tärkeimmistä osioista tunneilla on mantrojen laulaminen, fiilis, jonka siitä saan on käsittämättömän upeaa. Ettäkö MINUN ääneni virtaa noin!

Tässä valossa voin vain nyökytellä tietäväisenä, kun luin Outin lainauksen ip-lehdestä, jonka mukaan rentoutuminen helpottaa painon putoamista <3